
ISO 9001
Dansk Energirådgivning er certificeret efter ISO 9001. Det er vores kunders sikkerhed for, at hvert enkelt projekt lever op til vores kvalitetskrav.
Se vores ISO 9001 certifikatLøbende kvalitetssikring
For at sikre at alle vores screeningsrapporter samt færdige rapporter lever op til lovgivningens krav, samt at beregninger og konklusioner i projektet er korrekte, kvalitetssikres begge af en godkendt medarbejder. Vi vil til enhver tid stå inde for validiteten af de besparelser og tilbagebetalingstider, som vi lover i et projekt.
Kvalitetsmålsætning
Det er Dansk Energirådgivning A/S’ målsætning
- at levere løsninger, der indfrier vore kunders krav og forventninger
- at bidrage til vore kunders vækst i lønsomhed og image
- at skabe bæredygtige forbedringer i de omgivelser vi arbejder i hos kunden
- at udføre projekter i et værdiskabende og helhedsorienteret perspektiv
- at møde vore omgivelser med engagement og begejstring
- at insistere på et stærkt samarbejde med kunder og samarbejdspartnere
- at overholde gældende myndighedskrav
- til stadighed at arbejde med forbedring af vores ydelser og vores arbejdsprocesser
Med andre ord: vi ønsker at skabe reel værdi for kunderne – ikke kun rapporter.
Kvalitetspolitik
For at sikre opfyldelsen af kvalitetsmålsætningen skal kundetilfredsheden løbende måles og analyseres. Målingerne skal baseres på kundens skriftlige besvarelse af spørgsmålet om, hvorvidt forventningerne til samarbejdet generelt er blevet indfriet.
Kvalitetsmål 2020
I forbindelse med udarbejdelsen af årsplanerne fastsætter ledelsen det konkrete mål for kundetilfredsheden:
Kundetilfredshed
Specifik: 95 % af tilbagemeldingerne skal være blanke eller “ja” skal være markeret (=tilfredshed).
Referenceandel
65 % af tilbagemeldingerne skal have angivet “ja” på spørgsmålet “Må vi anvende jer som reference?”
Reklamationer
Antal oprettede berettigede reklamationer må ikke overstige 2 % af antal afsluttede projekter i det pågældende år.